ماجرای «زنان» ایرانی و حضور در سالن والیبال/ ۳ سکانس کوتاه از یک سناریوی چند خطی

۲۳ خرداد ۹۳ چند زن قبل از بازی تیم ملی والیبال ایران و برزیل پشت در استادیوم آزادی تجمع کردند تا تصاویر این حضور فوراً در سایت بی‌بی‌سی فارسی منتشر شود.

خبرگزاری فارس: ماجرای «زنان» ایرانی و حضور در سالن والیبال/ ۳ سکانس کوتاه از یک سناریوی چند خطی

(۱) ۲۳ خرداد ۹۳ چند زن قبل از بازی تیم ملی والیبال ایران و برزیل پشت در استادیوم آزادی تجمع می‌کنند؛ لیدر این جمع ۴، ۵ نفره «ژیلا بنی یعقوب» است.(ژیلا بنی یعقوب نفر دوم از سمت راست)

تصاویر این حضور فورا در سایت بی‌بی‌سی فارسی با این تیتر منتشر می‌شود: «زنان ایرانی، پشت درهای بسته استادیوم آزادی».

بی‌بی‌سی در این باره می‌نویسد: «عکس‌هایی که در این مجموعه می‌بینید در «شبکه‌های اجتماعی» منتشر شد و زنان ایرانی را پشت درهای بسته استادیوم آزادی نشان می‌دهد».

(۲) دو شب بعد شهیندخت مولاوردی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در صفحه شخصی خود در یکی از «شبکه های اجتماعی» می‌نویسد: «امروز در هیئت دولت به ممنوعیت ورود زنان به سالن مسابقات والیبال اشاره کردم و مراتب اعتراض و ناامیدی نسل جوان را از این موضوع اعلام کردم. به ویژه آنکه تماشای این مسابقات ظاهراً در دوره‌های قبلی برای دختران و زنان محدودیتی نداشته است و ایجاد محدودیت در دوره دولت تدبیر و امید مایه تعجب شده است».

مولاوردی در حاشیه جلسه هیات دولت(نفر سمت راست)

(۳) مولاوردی سپس در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر در خصوص احتمال حضور زنان در مسابقات والیبال ایران- لهستان و ایران- ایتالیا،تصریح می‌کند که «ما تمام تلاشمان را می کنیم و به رایزنی هایمان ادامه می دهیم».






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + = 6