اعلام آمادگی عالم اهل سنت برای جنگ با داعش/ اذن ولی فقیه باشد به عراق می روم

آخوند عبدالله خوش نظر روحانی اهل سنت خراسان شمالی
یک عالم اهل سنت استان خراسان شمالی با محکوم کردن جنایت های گروه تروریستی داعش در عراق اعلام کرد که آماده اعزام به این کشور اسلامی برای جنگ با تروریست های تکفیری است.

ملاعبدالله خوش نظر، عالم اهل سنت استان خراسان شمالی جنایت های گروه تروریستی موسوم به داعش در کشورهای سوریه و عراق را به شدت محکوم کرد و گفت: این تروریست های مسلمان نما به نام اسلام، تیشه به ریشه اسلام می زنند.

وی که مدیر حوزه علمیه ربانیه اهل سنت تازه یاب شهرستان مانه و سملقان استان خراسان شمالی نیز هست؛ با تأکید بر این که وحشی گری های این گروه به هیچ عنوان با اسلام و آموزه های این دین رحمانی سنخیتی ندارد، افزود: این افراد با در دست داشتن پرچم اسلام، بزرگ ترین جنایت ها را در حق اسلام و مسلمانان مرتکب می شوند.

به گفته خوش نظر توحش و جنایت هایی که این گروه تروریستی در قبال مسلمانان انجام می دهند؛ بیشتر از جنایت هایی است که به صورت مستقیم از سوی آمریکا و اسراییل و دیگر کشورهای استکباری جهان در حق مسلمین انجام می شود و در واقع این گروه تکفیری روی آمریکا و اسراییل را سفید کرده اند.

وی با تأکید بر این که داعش و دیگر گروه های تروریستی مسلمان نما از سوی کشورهای غربی و دولت های متحجر عربی منطقه حمایت مالی و رسانه ای می شوند، اظهار داشت: مسلمانان باید در برابر این اقدام دشمنان هوشیار باشند و با حفظ وحدت برای مقابله با این تروریست ها اقدام کنند.

به گفته این روحانی اهل سنت استان خراسان شمالی تروریست های فعال در کشورهای اسلامی ابزار دست دولت های مستکبر غربی هستند و همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی باید از آنها اعلام برائت کرده و به جنگ آنها بروند.

وی اضافه کرد: اقدامات جنون آمیز گروه تروریستی داعش در عراق با هدف تفرقه افکنی بین مسلمانان و برافروختن آتش جنگ فرقه ای در این سرزمین اسلامی است و تنها پیروز این میدان مسلمان کشی نیز، دشمنان اسلام هستند.

آخوند خوش نظر اظهار داشت: این گروه تروریستی بعد از شکست در سوریه به عراق آمده اند تا به خیال خام خود بتوانند دولت تخیلی شام و عراق را در این منطقه ایجاد کنند غافل از آن که مسلمانان شیعه و سنی عراقی به فتوای جهاد مراجع تقلید خود لبیک گفته و به مقابله با آنها می پردازند.

وی با بیان این که مسلمانان کشورهای اسلامی باید هوشیار باشند و فریب اسلام نمایی این تروریست ها را نخورند، گفت: همه مسلمانان از جمله مردم ایران اسلامی باید با حفظ و تقویت وحدت خود نگذارند حتی فکر تهاجم به کشور به اذهان این تروریست ها برسد.

خوش نظر عنوان کرد: مسلمانان باید از برادران دینی خود در برابر این جنایت کاران تکفیری حمایت کنند تا آنها گمان نبرند که مردم مسلمان کشورهای مختلف، با آنها هم عقیده و با اقداماتشان موافق هستند.

وی تصریح کرد: اگر اذن ولی فقیه نظام اسلامی ایران باشد خود وی آماده است تا برای مبارزه با تروریست های تکفیری داعش به عراق اعزام شود و از اسلام دفاع کند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 + = 4