راهپیمایی ۲۲ بهمن برنامه‌های دشمن را نافرجام می‌گذارد

خبرگزاری فارس: راهپیمایی 22 بهمن برنامه‌های دشمن را نافرجام می‌گذارد

نماینده ولی‌فقیه در خراسان گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن برنامه‌های دشمن را نافرجام می‌گذارد.

خبرگزاری فارس، آیت‌الله عباس واعظ طبسی در جلسه شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی، ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهارکرد: این یکی از عنایات خداوند متعال است که ما بتوانیم در پرتو هدایت قرآن، آشنایی با قرآن و عمل به آموزه‌های کلام وحی، بیش از پیش در زمینه مسائل فکری و اجتماعی احساس مسئولیت کنیم و به نیازهای فوق‌العاده جامعه در این زمینه توجه داشته باشیم.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به نیازهای جوانان افزود: دشمن با برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری برای نفوذ در فکر و اندیشه نسل جوان ما کار می‌کند، از این رو همه باید احساس مسئولیت ویژه‌ای در این زمینه داشته باشیم.

تولیت آستان قدس رضوی همچنین با اشاره به چاپ منتخب صفحات کلام‌الله مجید به خط بایسنغر میرزا در مجموعه آستان قدس رضوی، تصریح کرد: این اقدام کار بزرگی بوده است و امیدواریم قرآن کریم در همه حال یاری‌گر ما باشد.

آیت‌الله واعظ طبسی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری و همچنین همت مردم، خدمات ارزشمندی را به ویژه در عرصه قرآن ارائه داده است، تأکید کرد: آستان قدس رضوی جزو سازمان‌هایی بوده که بیشترین پایبندی را به انجام وظایف دینی و هدف‌های مدنظر مقام معظم رهبری داشته است.

وی خطاب به اعضای شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی افزود: اکنون که خداوند متعال توفیق نصرت و یاری دین و اسلام ارزشی را در محضر حضرت رضا(ع) نصیب ما کرده است، باید تلاش کنیم که کارها با بهترین کیفیت انجام شود و توجه به کمیت نباشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان با اشاره به افتتاح کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی، خواستار تسهیل دسترسی به این مجموعه برای عموم پژوهشگران و علاقه‌مندان شد و بر ضرورت تبلیغات موثر در این زمینه نیز تأکید کرد.

وی ضمن تشکر از افرادی که با احساس مسئولیت وارد عرصه انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی شده‌اند، تأکید کرد: توصیه من به افرادی که در انتخابات کاندیدا شده‌اند این است که رضای خداوند متعال را در نظر بگیرند.

آیت‌الله واعظ طبسی با تأکید بر اینکه نباید فریب ظواهر را بخوریم، گفت: مقام و پست، روزی به پایان می‌رسد، اما آنچه باعث ارزشمندی شخصیت انسان می‌شود، علم و دانش، ایمان و باورهای دینی است.

وی با بیان اینکه همه باید به یکدیگر احترام بگذارند، افزود: این که هر چه به نظرمان می‌آید را به زبان بیاوریم، نه فقط خلاف شرع که خلاف ویژگی‌های یک انسان است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همه مردم را به حضور در انتخابات دعوت کرد و گفت: همگی باید تلاش کنیم که انتخاباتی شکوهمند و دشمن‌شکن برگزار شود.

آیت‌الله واعظ طبسی راهپیمایی ۲۲ بهمن را مورد اشاره قرار داد و گفت: ۲۲ بهمن روز مهم و بزرگی است که به آسانی محقق نشد، همچنین جوانان پاک دل بسیاری برای پیروزی انقلاب اسلامی در این روز تلاش کردند و شکنجه شدند و به لطف خداوند متعال با تلاش آنها و هدایت و رهبری جهانی امام راحل، این انقلاب به ثمر نشست.

وی خاطرنشان کرد: اگر گذشته را به یاد داشته باشیم، اهمیت ۲۲ بهمن و ضرورت شرکت در راهپیمایی مهم این روز را بهتر درک می‌کنیم.

تولیت آستان قدس رضوی از شرکت در راهپیمایی به عنوان «عبادت الهی»، «احترام به جنبه‌های امنیت ملی» و «پایدارکننده عزت و استقلال کشور و مردم» یاد و عنوان کرد: بنده نیز در این راهپیمایی شرکت کرده و دیگران را نیز به این امر مهم توصیه می‌کنم.

آیت‌الله واعظ طبسی ابراز امیدواری کرد که راهپیمایی بسیار باشکوهی برگزار شود و برنامه‌های دشمنان، به ویژه آمریکایی‌ها را نافرجام بگذارد.
گفتنی است، همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر، کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی با حضور آیت‌الله واعظ طبسی افتتاح شد.

 






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 + = 15