بیانیه اتاق فکر تبلیغ خراسان در دعوت از آحاد ملت برای شرکت در انتخابات ۷ اسفند

IMAGE634617857268125000

اتاق فکر تبلیغ خراسان با صدور بیانیه ای از آحاد ملت برای شرکت گسترده و هوشمندانه در انتخابات ۷ اسفندماه دعوت کرد.

متن بیانیه اتاق فکر تبلیغ خراسان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ملت شریف و سربلند ایران اسلامی؛
همانگونه که مستحضرید با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام و همراهی همه جانبه مردم، ورق برگشت و مردم در تعیین سرنوشت خود نقش بسیار پر رنگ و حائز اهمیتی پیدا کردند و روز جمعه هفتم اسفند ماه نیز در سراسر کشور عزیز و اسلامی ایران دو انتخابات حساس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی برگزار می گردد.

این دو انتخابات هم از حیث حساسیت و تأثیرگذاری داخلی و هم از جهت قوت بخشی به ادامه حرکت پرصلابت ملت قهرمان و عزتمند ایران در مواجهه با استکبار جهانی و زیاده خواهان بین‌المللی از اهمیت و ویژگی خاصی برخوردار است و هم مانور قدرت انقلاب اسلامی و ملت ایران است که با عزت و عظمت ما و انقلاب اسلامی سرو کار دارد و همه باید نسبت به  این مساله احساس مسؤولیت کنند.

اتاق فکر تبلیغ خراسان با علم به هوش سرشار و آگاهی عمیق ملت عزیز به پیروی از بیانات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» توصیه اکید بر حضور حداکثری را داشته ،از آحاد ملت درخواست می کنیم با حضور حداکثری در پای صندوق های رای و انتخاب افراد شایسته، عزت و اقتدار خود را به رخ جهانیان بکشند.

و اطمینان داریم که این بار نیز آراء هوشمندانه ملت، افرادی اصلح، شایسته و مردمی را که صد درصد متعهد به انقلاب، دین و ارزش ها و آرمان های امام و شهدا باشند به نمایندگی از خود به خبرگان و مجلس شورای اسلامی خواهد فرستاد.

و از اساتید، وعاظ و روحانیت همیشه در صحنه انتظار داریم تا در این میدان ،کما فی السابق به تکلیف خویش عمل نمایند.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته
محمد هادی مشیری
دبیر اتاق فکر تبلیغ خراسان

 






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 + 3 =