برگزاری گفتمان مهدوی در مدارس علمیه مشهد

مهدویت
عضو تاق فکر تبلیغ خراسان و مسئول ستاد مردمی دهه مهدویت از برگزاری گفتمان های مهدوی در مدارس علمیه خراسان رضوی و اجتماع عظیم منتظران، در روز نیمه شعبان خبر داد.

حجت الاسلام رضاعلی عزیزی، پیرامون های برنامه های ستاد مردمی مهدویت خراسان رضوی گفت:  جلسات سخنرانی در دهه مهدویت با محوریت متن دعای “اَللَّهُمَّ عَظُمَ الْبَلاَءُ …” که بیانگر ارائه راه حل مشکلات بزرگ است تا مردم بهتر بتوانند برمشکلات و گرفتاری ها مادی ومعنوی فائق آیند، برگزار می شود.

وی به برگزاری حلقه معرفت در دهه مهدویت اشاره کرد و افزود: جلسات حلقه معرفت با موضوع مهدویت و در قالب پرسش وپاسخ، جهت رفع شبهات مهدوی، در منازل، بوستان ها ومراکز علمی- فرهنگی، فرهنگسراها، حلقه های صالحین بسیج و اماکن متبرکه مانند حرم مطهر رضوی و.. برگزار می گردد.

گفتمان مهدوی  در حوزه و دانشگاه

مسئول ستاد مردمی مهدویت خراسان رضوی با اشاره به این که گفتمان های مهدوی و برگزاری دوره های آموزشی، در دانشگاه ها، مدارس علمیه و مراکز علمی در دهه مهدویت در سطح مشهد و استان خراسان رضوی برگزار می شود، افزود: حداقل ده میزگرد رسانه ای در صدا وسیما، با حضور اساتید حوزه و دانشگاه در موضوع مهدویت با هدف گسترش فرهنگ صحیح  مهدوی برگزار می شود.

اجتماع عظیم منتظران

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده و با هدف ایجاد تجلی شادی و نشاط در روز نیمه شعبان، همه علاقه مندان به ظهور حضرتش در اجتماع عظیم منتظران شرکت کرده و با استغاثه و دعا، ظهور حضرتش را از خداوند متعال مسئلت می نمایند.

مسئول ستاد مردمی مهدویت خراسان رضوی ادامه داد: در مشهد مقدس، اجتماع کنندگان به حرم مطهر رضوی مشرف و در مراسم سخنرانی ویژه روز نیمه شعبان و ذکر توسل به آن حضرت شرکت خواهند کرد.

برگزاری همایش های مهدوی در دهه مهدویت

حجت الاسلام عزیزی اضافه کرد: همایش”نقش بازار در توسعه فرهنگ انتظار” با حضور رئیس و اعضای هیئت مدیره مجتمع های تجاری مشهد و مسئولین مجامع امور صنفی و بازاریان برگزار می گردد.

وی در ادامه افزود: در روزهای آینده همایش های مختلفی با موضوعات “مهر مهدوی” برای مادران مهدی یاور، همایش مدیران مدارس علمیه خراسان رضوی و نیز همایشی با حضور مدیران موسسات قرآنی استان خراسان رضوی با موضوع مهدوی برگزار خواهد شد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 3 = 10