مسؤولان دلسوزانه برای ملت تلاش کنند

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان این که مسؤولان دلسوزانه و از روی اخلاص برای ملت تلاش کنند، گفت: برخی کار می کنند تا دیگری را زمین زنند در حالی که چنین کاری اشتباه است.
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیران و مسؤولان استان مازندران با اشاره به آیه ۴۸ سوره مائده بیان داشت: خداوند می گوید در امور خیر با یکدیگر مسابقه دهید زیرا در این صورت برای انجام دادن کار خیر دست فراوان می شود.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم ادامه داد: امام علی(ع) در خطه عید غدیر می گوید این عالم، عالم مسابقه است و فردا نیز اشخاصی که در کار خیر پیشی گرفته اند وارد بهشت خواهند شد و افرادی که عقب مانده اند وارد جهنم می شوند؛ ما از همه مردم همچنین تمام مسؤولان دعوت می کنیم در این دنیا عمل مورد قبول خداوند که عمل همراه با اخلاص است را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: کار را با هدف های فراوانی می توان انجام داد برخی کار می کنند تا دیگری را زمین زنند در حالی که چنین کاری اشتباه است و هر شخصی باید وظیفه خود را انجام دهد؛ اگر همه در مسیر خداوند قرار گیرند در صورت واگذاری مسؤولیت به فردی، به بهترین وجه مکمن آن مسؤولیت را انجام خواهد داد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با تأکید بر این که مسؤلان در هر پست و مقامی خداوند را مد نظر داشته باشند و دلسوزانه برای ملت کار کنند، تصریح کرد: خداوند از درون همه بندگان حتی فکر آنها خبر دارد؛ خداوند به نیت و فکر خیر نیز پاداش می دهد بنابراین زمانی که چنین خداوندی دارید بهترین استفاده را داشته باشید.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 + 5 =