آیت الله نوری همدانی:اقتدار انقلاب و نیروهای مسلح خواب دشمنان را آشفته کرده است/مسؤولان برای قدردانی از ملت به صورت خستگی ناپذیر کار کنند/مردم مصمم تر از گذشته دربرابر دشمن ایستاده اند/مردم آمدند؛ نوبت مسؤولان است

حضرت آیت الله نوری همدانی با صدور پیامی جنایت تروریستی خاش را محکوم کرد و شهادت شماری از پاسداران انقلاب را تسلیت گفت.
به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی با صدور پیامی جنایت تروریستی خاش را محکوم کرد و شهادت شماری از پاسداران انقلاب را تسلیت گفت.

متن پیام این مرجع تقلید به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
بار دیگر چهره خبیث دست پرورده های استکبار جهانی و صهیونیست جنایتکار خود را نمایان کرد و عده ای از مرزبان غیور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به شهادت رساندند.

این گروهک های تروریستی که با پول نفت و گاز عربستان سعودی تغذیه میشوند و به امر آمریکا جنایتکار دست به غارت و کشتار می زنند غافل از آن هستند که این فرزندان رشید ملت با فرهنگ عاشورا و فاطمیه پرورش یافته و در دفاع از دین و ملت عاشق شهادت هستند و هر قطره خون این عزیزان موجب عزت و اقتدار این کشور خواهد شد.

در آستانه ورود به چهل و یکمین سال انقلاب اسلامی، ایران عزیز با توکل به خداوند متعال و توجهات حضرات معصومین علیهم السلام و هدایت های رهبری و به برکت خون شهدا و همت نیروی های مسلح بویژه پاسداران عزیز که همیشه خار چشم دشمنان بوده اند مقتدر تر از هر زمانی میباشد که اوج شکوه این اقتدار حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن بود که خواب دشمنان ملت را آشفته ساخت.

اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت هولناک، شهادت این عزیزان را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه، رهبری معظم و خانواده محترمشان تسلیت عرض نموده و علو درجات را برای آن شهدای عزیز مسئلت مینمایم 
حسین نوری همدانی

 

 

حضرت آیت الله نوری با تأکید بر این که مسؤولان باید فرصت خدمت را مغتنم بشمارند، گفت: مسؤولان باید برای قدردانی از ملت به صورت خستگی ناپذیر کار کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار وزیر راه و شهرسازی با گرامیداشت ایام سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: مقصود از انقلاب این نبوده که تنها افراد و پست ها تغییر کنند بلکه هدف انقلاب این بوده که نظام اسلامی ولایی حاکم شود.

وی افزود: انقلاب تحولی بنیادین در کشور ایجاد کرد، خوشبختانه به برکت انقلاب تفکر ولایی در کشور حاکم شد و حماسه اخیر مردم را با وجود همه مشکلات مشاهده کردیم، این مردم زیر سیطره استعمار و استکبار بودند و تحقیر می شدند و کسی برای آن ها حقی قائل نبود اما انقلاب به مردم و کشور عزت، عظمت و توانایی داد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که بر اساس آموزه های دینی کسانی که نفع بیشتری به مردم برسانند در پیشگاه الهی تقرب بیشتری دارند، اظهار داشت: خدمتگزاری به مردم باید سرلوحه کار مسؤولان در نظام اسلامی باشد.

وی با تجلیل از شخصیت وزیر راه، وی را شخصی با اخلاص و متواضع دانست و ادامه داد: آقای اسلامی روحیه خدمتگزاری دارد و مردم به ایشان علاقه مند هستند، هدف آقای اسلامی خدمت به مردم است و اقدامات خوبی انجام داده اند.

این مرجع تقلید با بیان این که بحث مسکن و راه سازی از اهمیت ویژه ای برای جامعه برخوردار است، ابراز داشت: رأی مردم به مسؤولان امانتی است که مسؤولان باید با خدمت رسانی این امانت را ادا کنند، نباید به مسؤولیت به دید طعمه ای برای کسب اموال نگاه کرد بلکه پست ها امانتی هستند که از سوی میلیون ها انسان به مسؤولان سپرده شده است.

وی عنوان کرد: مسؤولان نظام اسلامی باید نمونه بوده و خادم مردم باشند، چرا که در انقلاب اسلامی مردم همه کاره هستند، امام راحل مردم را زنده کردند و از سیطره استکبار و استعمار نجات داده و به آن ها شخصیت و عزت دادند، مسؤولان نامه امیرمؤمنان به مالک اشتر را به عنوان منشور حکومتداری مطالعه کرده و سرلوحه کار خود قرار دهند.

حضرت آیت الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: مردم در عرصه های مختلف با همه سختی ها و فشارها پای انقلاب هستند و خدمت به این مردم افتخار است، از این رو مسؤولان باید قدر امانت مسؤولیت را بدانند.

وی اضافه کرد: امروز دشمنان کینه توز توطئه چینی می کنند و ما باید با اقتدار در برابر دشمنان بایستیم، انقلاب اسلامی سبب بیداری مردم جهان شده است و این بیداری روز به روز افزایش پیدا خواهد کرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره روایتی از امام صادق(ع) گفت: حضرت فرمودند نیازهای مردم به شما نعمت است و نباید از آن خسته شد بلکه باید در رفع نیازها تلاش کرد، اگر مسؤولان خسته شوند این نعمت را از آن ها سلب کرده و به دیگران می دهد.

وی افزود: باید قدر انقلاب اسلامی را بدانیم و اجازه ندهیم که دست نااهلان بیفتد، توجه داشته باشیم انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) خواهد بود و باید در این مسیر حرکت کنیم.

حضرت آیت الله نوری با بیان این که مردم مصمم تر از گذشته در برابر دشمن ایستاده اند، تأکید کرد که مردم به وظیفه خود عمل کردند و حالا نوبت حل مشکلات است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید امروز با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن از حضور حماسی ملت ایران تقدیر کرد و این حضور دشمن شکن را دارای پیام های داخلی و خارجی دانست.

وی افزود: پیام خارجی حضور مردم این است که ملت ایران در برابر شیطان بزرگ، انگلیس، فرانسه، آلمان و رژیم صهونیستی اشغالگر و آدمکش ایستاده اند و در این سنگر همیشه با قدرت حرکت می کنند، مردم ایران تنها نیستند بلکه همه آزادی خواهان و بصیرت مداران همراه انقلاب هستند.

این مرجع تقلید تأکید کرد: پیام داخلی حماسه مردم این است که مردم ولایتمدار بر اساس دین و مذهب پای انقلاب هستند و جان، جوان و خون دادند و همواره دراین سنگر حضور دارند و بر قرار هستند

وی تصریح کرد: مسؤولان باید مشکلات معیشتی مردم را حل کرده و به مردم خدمت کنند و به فکر اشتغال جامعه باشند تا شاهد رفع مشکلات باشیم و مردم در رفاه باشند، باید خدا را یاری کنیم تا خدا هم ما را یاری کند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 9 = 13