طرح سند چشم انداز ۱۴۰۴ میثاق ملی ملت ایران است

بحرینینماینده مردم مشهد در مجلس وعضو اتاق فکر تبلیغ خراسان گفت: محقق شدن ایران پیشرفته مشارکت مردم را می‌طلبد چراکه سند چشم انداز ۱۴۰۴ میثاق ملی ما است.

حجت الاسلام محمد حسین حسین‌زاده بحرینی عصر امروز در همایش سیاسی که در جمع کارکنان لشکر عملیاتی پنج نصر و آموزشگاه بسیج امام رضا برگزار شد، اظهار کرد: در آیات ۱۲۶ و ۱۲۷ سوره اعراف از سوره‌های قرآن کریم اشاراتی به داستان قوم حضرت موسی شده است زیرا قوم موسی (ع) یک قوم مخصوص بودند و مسائل را خیلی سطحی می‌دیدند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: در جای جای سرگذشت قوم حضرت موسی (ع) دیده‌ایم که بارها قومش را راهنمایی می‌کرد چرا که سطح فکری بسیار پایینی داشتند.

وی بیان کرد: اعتقادی که در روحیه رزمندگان و به ویژه شهدای لشکر عملیاتی پنج نصر در هشت سال دفاع مقدس قرار داشت این بود که فهمیده بودند منشا قدرت دست خدا است و عینا در داستان حضرت موسی (ع) این قائده را دیده‌ایم که موسی بارها به قومش این توصیه را می‌کرد.

وی ادامه داد: انقلاب ما با ثمره خون شهدا به دست آمده است و متعلق به نسل‌های مختلف است و خداوند دارد ما را با همین انقلاب آزمایش می‌کند.

حسین‌زاده بحرینی گفت: ملت ایران و کشور عزیزمان در برهه ‌ای قرار دارد که در حال پیشروی سریع است.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 + 4 =