آیت‌الله العظمی نوری‌همدانی: اعتماد مردم به روحانیت ستودنی است

نوری همدانی  حضرت آیت‌الله نوری همدانی، روحانیت را پناهگاه مردم دانسته و تاکید کردند: مردم با انتخاب یک عالم و روحانی به عنوان رییس جمهور، نشان دادند که به روحانیت علاقه قلبی دارند. حضرت آیت الله نوری همدانی، پیش از ظهر امروز در دیدار حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی با اشاره به این که با برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری، حماسه سیاسی چشمگیری خلق شد، تصریح کردند: مردم با انتخاب یک عالم و روحانی نشان دادند به روحانیت علاقه مند هستند و آنان را پناهگاه خود می دانن و این مسئله ستودنی است.

ایشان، روحانیون را مرزبان مرزهای اعتقادی جامعه دانسته و تاکید کردند: علما و روحانیون که وظیفه مرزبانی از عرصه های فرهنگی و دینی کشور را برعهده دارند ، با تمام قدرت در مقابل دشمنان ایستاده اند.

معظم له به مشکلات کشور از جمله گرانی و بیکاری اشاره کرد و ابراز داشتند: مردم نمی گویند که مشکلات باید خیلی فوری حل شود و متوقع هم نیستند ،اما امیدوارند که قدم های موثری در این زمینه برداشته شود.

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به به نیازهای کشور در بخش های کشاورزی، صنعتی و تولیدی، تاکید کردند: باید برای حل مشکلات، رونق این بخش ها و پیشرفت و توسعه مملکت، سرمایه های مردمی و منابع کشور به کار گرفته شود.

این مرجع تقلید همچنین با اشاره سوابق روشن و تجربیات رییس جمهور منتخب در دوران انقلاب، دفاع مقدس و اموراجرایی و فرهنگی، گفتند: امروز شخصیتی به عنوان رییس جمهوری انتخاب شده که نسبت به جریان‌های متعارف و مسائل داخل و خارج کشور و مسائل طلبگی و مرزبانی از فرهنگ دین آشنایی دارد.

معظم له با اشاره به تلاش ها و اقدامات استکبار جهانی برای به تسلیم کشاندن امت های اسلامی، مواضع  رییس جمهور منتخب را در این باره خوب و هوشمندانه توصیف کردند.

حضرت آیت الله نوری همدانی در پایان تاکید کردند: همیشه باید سخنان امیدوار کننده گفت و دشمنان را مأیوس و دوستان را خوشحال کرد.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی نیز در این دیدار با تشکر از حضرت آیت الله نوری همدانی، گفت: برگزاری موفق انتخابات اخیر ریاست جمهوری توانست تلخی هایی را که در کشور وجود داشت، از بین ببرد و مردم امروز شادمان و امیدوار به آینده هستند






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 1 = 2